ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Organizational Hubris: Aufstieg und Fall einer Celebrity Firm am Beispiel der CargoLifter AG

دانلود کتاب غرور سازمانی: ظهور و سقوط یک شرکت مشهور با استفاده از CargoLifter AG به عنوان مثال

Organizational Hubris: Aufstieg und Fall einer Celebrity Firm am Beispiel der CargoLifter AG

مشخصات کتاب

Organizational Hubris: Aufstieg und Fall einer Celebrity Firm am Beispiel der CargoLifter AG

ویرایش: 1. Aufl. 
نویسندگان:   
سری: Edition KWV 
ISBN (شابک) : 9783658243319, 9783658243326 
ناشر: Springer Fachmedien Wiesbaden;Springer Gabler 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 384 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب غرور سازمانی: ظهور و سقوط یک شرکت مشهور با استفاده از CargoLifter AG به عنوان مثال: تجارت و مدیریت، لجستیک، مدیریت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Organizational Hubris: Aufstieg und Fall einer Celebrity Firm am Beispiel der CargoLifter AG به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب غرور سازمانی: ظهور و سقوط یک شرکت مشهور با استفاده از CargoLifter AG به عنوان مثال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب غرور سازمانی: ظهور و سقوط یک شرکت مشهور با استفاده از CargoLifter AG به عنوان مثال



آغاز رنسانس کشتی های هوایی بزرگ و ارائه نوع جدیدی از وسایل حمل و نقل هدف CargoLifter AG است. طبق اظهارات رسانه ها، او یکی از جاه طلبانه ترین و بلندپروازانه ترین پروژه ها را در آلمان دنبال می کند. پیش نیازها در سال‌های اولیه امیدوارکننده به نظر می‌رسند: فروش موفقیت‌آمیز سهام به سرمایه‌گذاران خصوصی، IPO مورد توجه و حتی گنجاندن در MDAX در سال 2000. با این حال، موفقیت‌های مورد انتظار محقق نشد. قبلاً در بهار 2002، و بنابراین تنها پس از شش سال سابقه شرکت، شرکت ورشکست شد.
این نشریه از طریق تاریخچه CargoLifter در یک مطالعه موردی کیفی کار می‌کند. مصاحبه با کارمندان سابق شرکت و همچنین داده های آرشیو تاریخی و نشریات رسانه ای تصویری از آنچه اتفاق افتاده است را نشان می دهد. با استفاده از مفاهیم نظری "Celebrity Firm" و "Organizational Hubris"، ظهور، سقوط و شکست CargoLifter AG به صورت علمی ردیابی و توضیح داده شده است.
این کتاب برای معلمان و محققانی است که به جریان های نظری جوان علاقه مند هستند Celebrity و غرور سازمانی دارند. همچنین هدف آن تمرین‌کنندگانی است که می‌خواهند پویایی ناکارآمد بین افراد مشهور و غرور را درک کنند. علاوه بر این، خواننده‌ای که به تاریخ علاقه دارد، مروری بر بخش تماشایی از تاریخچه اخیر کشتی هوایی دریافت می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Renaissance der Großluftschifffahrt einzuleiten und ein neuartiges Transportgerät anzubieten, ist das Ziel der CargoLifter AG. Nach Medienaussagen verfolgt sie damit eines der am ambitioniertesten und ehrgeizigsten Vorhaben Deutschlands. Die Voraussetzungen der Anfangsjahre scheinen vielversprechend: Erfolgreiche Aktienverkäufe an Privatinvestoren, ein vielbeachteter Börsengang und sogar die Aufnahme in den MDAX im Jahr 2000. Dennoch bleiben die erwarteten Erfolge aus. Schon im Frühjahr 2002 und damit nach nur sechs Jahren Unternehmensgeschichte kommt es zur Insolvenz.
Die vorliegende Veröffentlichung arbeitet innerhalb einer qualitativen Fallstudie die Geschichte CargoLifters auf. Interviews mit ehemaligen Unternehmensangehörigen sowie historische Archivdaten und Medienpublikationen zeichnen ein Bild des Geschehens. Unter Rückgriff auf die theoretischen Konzepte „Celebrity Firm“ sowie „Organizational Hubris“ wird der Aufstieg, der Niedergang und das Scheitern der CargoLifter AG wissenschaftlich nachvollzogen und erklärt.
Das Buch richtet sich an Lehrende und Forschende, welche Interesse an den jungen theoretischen Strömungen Celebrity und Organizational Hubris haben. Es richtet sich auch an Praktiker, welche die dysfunktionalen Dynamiken zwischen Celebrity und Hybris begreifen wollen. Darüber hinaus erhält der historisch interessierte Leser eine Aufarbeitung eines spektakulären Bestandteils der jüngeren Luftschifffahrtsgeschichte.



فهرست مطالب

Front Matter ....Pages I-XII
Einleitung (Philipp Hermanns)....Pages 1-7
Hybris: Stand der Forschung und konzeptionelle Erweiterung (Philipp Hermanns)....Pages 9-60
Positives Feedback: Zur Dynamik von Celebrity und Hybris (Philipp Hermanns)....Pages 61-80
Methodik (Philipp Hermanns)....Pages 81-103
CargoLifter: Aufstieg und Fall einer Celebrity Firm (Philipp Hermanns)....Pages 105-263
Fazit und Diskussion (Philipp Hermanns)....Pages 265-271
Back Matter ....Pages 273-376




نظرات کاربران